Jak nie bac sie latac samolotem

Jak nie bac sie latac samolotem Również FAA oraz Wojskowy może go używać, aby utrzymać samolot z ich przestrzeni powietrznej lub tymczasowych NOTAM lub gdy przewodniczący lub Secret Service domaga się tymczasowo zamkniętych akwenach. Są to wszystkie dobre pomysły.

Jeżeli międzynarodowy terrorysta postanawia rozbić się w budynku, nie będzie w stanie, jako samolotu po prostu wyłączy się?skuteczne serum do rzęs Oczywiście nie musiałoby być jazda na z gruntu okrywać wyjątkowy, tak że pilot nie może zastąpić system negując jej siłę, by zapobiec samolot jest używany jako broń.

Więc może System pana Graya musiałby systemu ostrzegania o terenie, jak również. Na szczęście mamy już prawdopodobnie mieć system, który wojsko może kopać dół w technologii transferowej z UAV badań na AFRL. Słyszałem, że Northrop Grumman ma coś podobnego. Byłoby również dobrze, aby zapobiec pojedyncze UAV misji lub pociski od uderzenia niewłaściwych budynków i zmniejszyć uszkodzenia zabezpieczenia w wojnie.

Okręty podwodne mają to, aby zapobiec uderzeniu podwodne przeszkody i grzbiety, no chyba ze zmianami kalenicy w trzęsieniu ziemi tsunami? Volkswagon i Audi mają te systemy unikania, które, jeśli inny samochód znajduje się w przedniej jej napina pasy bezpieczeństwa, pozwala wyłączyć gaz i zaczyna szarpać na kierownicy. W DARPA Wyzwanie wielu swoich systemów mieć to, co działa w pełni autonomiczne unikania przeszkód. W skład zespołu ekspertów lubi Carnegie Mellon również robotyki rzeczy, które próbuje rozwiązać te rzeczy, podczas gdy na ziemi.

Ten pomysł może pracować z danymi wejściowymi z GIS, wiedząc, w którym statek powietrzny był. Ale jeśli ktoś wyłączy wysokościomierz radarowy lub system to nadal trzeba pracować. W skład zespołu ekspertów zdaje sobie również sprawę, że w ciągu 9-11 ataku międzynarodowych terrorystów, że wyłączone swoje transpondery kodowania i komunikacji, zastanawiam się, co dalej? Dlatego koncepcja Graya musiałby fail safe, wszyscy myślą, że jest to dobry pomysł; choć zastanawiam się, jakie byłyby koszty? Następnie cała US Aircraft musiałby je? Co zagranicznych samolotów cargo Nippon lub KLM? Pamiętaj powieść Toma Clancey gdzie facet wziął 747 i prowadził go do Białego Domu, napisany w 1998.

– autor artykułu